piątek, 8 listopada 2013

Nieco z innej strony...

Podróżując w otchłaniach internetu napotykamy wiele propozycji makijaży. Mi dziś wpadły w oko te:
Zabawa kolorem


Odcienie fioletu i złoto


Turkusowy dodatek

Jesienne barwy


Kreska Riri

Na pewno będę próbować wykonać choć zbliżone make upy, ale wiadomo, że nie będą wyglądały tak zniewalająco, choćby dlatego, że nie mam sztucznych rzęs ;) no i przy moim szaroburoniebieskim oku też będzie inny efekt. No i chyba muszę się zaopatrzyć w płyn Inglot Duraline, bo same pozytywne opinie o nim słyszałam. Macie jakieś doświadczenia z nim? Jak spróbuję, to na pewno się podzielę opinią.

2 komentarze:

  1. Jesienne barwy to moje kolorki ;) Zrobisz mi kiedyś taki makijaż? :P

    OdpowiedzUsuń
  2. postaram się :) ja dziś próbowałam odcienie fioletu i złoto, jutro wrzucę foty :D

    OdpowiedzUsuń